ČASTÉ DOTAZY (FAQ)

>>> ke stažení v PDF

NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY (FAQ)

1.       JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

·               Uveďte zboží do původního stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství.

·               Přiložte kopii dokladu o koupi.

·               K zásilce přiložte vyplněný reklamační list, pokud byl součástí zboží.

·               Přiložte popis závady – doporučujeme vyplnit Průvodní list k reklamaci.

·               Zboží odešlete na adresu Mgr. Petr Hejný, Chlupáčova 1176/10, Praha 5, 152 00.

·               Neposílejte na dobírku – zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné je propláceno až na základě uznané reklamace.

·               Podrobně o reklamacích viz Obchodní podmínky a Reklamační řád.

2.       Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?

·               Můžete reklamaci řešit sám (jde o nejrychlejší způsob řešení) zasláním do servisního střediska výrobce zboží nebo nám zboží pošlete a my to zařídíme.

·               Seznam servisních středisek je v návodu ke zboží, v záručním listě nebo také na internetových stránkách výrobce.

·               Při odeslání do servisního střediska výrobce (nebo distributora) zboží důkladně zabalte a přiložte doklad o koupi.

·               Přiložte popis závady – doporučujeme vyplnit Průvodní list k reklamaci.

·               Podrobně jak postupovat v případě reklamace viz Reklamační řád.

3.       MOHU ZBOŽÍ VRÁTIT DO 14 DNŮ?

·               Ze zákona máte právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

·               Podrobně o odstoupení od smlouvy viz Obchodní podmínky.

4.       JAK MÁM POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ DO 14 DNŮ

·               Uveďte zboží do původního stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství.

·               Zboží musíte vrátit na vlastní náklady do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Neposílejte na dobírku – zásilky na dobírku nebudou převzaty.

·               Po doručení a kontrole zboží vám vrátíme peníze za zboží a peníze za dopravu nejdéle do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy (odesíláme zpravidla hned druhý den po kontrole zboží). Ze zákona nejsme povinni vrátit peníze za zboží a dopravu dříve, než nám zboží vrátíte nebo alespoň prokážete, že jste ho odeslal.

·               Ke zboží přiložte doklad o koupi.

·               Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů a vyplňte v něm číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze.

·               Zboží pošlete na adresu Mgr. Petr Hejný, Chlupáčova 1176/10, Praha 5, 152 00.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.